Kılıç Gününde Ara

Kılıç Günü Dizisi fan sayfası ve Kılıç Günü Dizi Tanıtım Sitesi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KILIÇ GÜNÜ FİNAL 1 HAFTALIK REKLAM 3$

Kılıç Ali nin İsyanı

İnsanın kaderini tanrı yazar başkası değil.90 gün sonra öleceğim.Şeyma diyorki karnım sivri diyo kız olabilirmiş ama dokunamıycağım.Bebek baba der duyamıyacağım kulaklarıma toprak dolucak çünki çok adam yapmya çalıştı ama olmadı ama şimdi kafamın arka tarafında ensemden yukarı doğru küçük karıncalar tırnamyor şerefsizler ! onlar tam tepeye çıktığında puff ben gidicem  . Ben gidicem ama şeyma karım kalacak küçük kızımda kalacak cansu .. cansuda kalacak , harun tanju hafız baba da kalıcak hatta sabahları o garajın arkasında yem verdiğim ala kumru var ya o bile kalacak ama .. ben gideceğim. gitmeden önce anamın sesini duymak isterdim son kez karıma şeymaya sarılmak isterdim.Cansuyu off cansuyu son bir kez öpmek ben gideceğim. Ama celal de benimle gelecek savaş alçağıcenk köpeği gitmeden önce bir çukur acacığım ki o çukur o lanet ailenin hepsini içine alıcak hepsini geberticem hepsini herkesin o ilk gördüğünde altına ettiği o karanlık tünel var ya o tünelde anamın adını anacak babamın savaş canını okuduğu o milyonlarca garibanın adını sayıcak hemde 3 saniyede cenk köpek onunda onunda ensesinde kızgın demirlerle onlarca dokunanan bakire kız olacak . Hepsini cehenneme yolluycam. Hepsini yeryüzünde onlardan tek bir iz bile kalmayacak hafız babanın anlatıp bitiremediği o cehennem varya hepsini onlarla doldurucağım. ALLAH mı ulan bunlar kim KİM ! Kılıç Günü Dizileri



Kılıç günü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Resmi Kılıç Günü Sponsorlarımız

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...