Kılıç Gününde Ara

Kılıç Günü Dizisi fan sayfası ve Kılıç Günü Dizi Tanıtım Sitesi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KILIÇ GÜNÜ FİNAL 1 HAFTALIK REKLAM 3$

Satılık Kılıç Ali Bilekliği

Arkadaşlar bir firmanın bana attığı mail üzerine ellerinde kılıç ali nin dizide kullanmış olduğu bileklikten ürettiklerini  ve bunu site aracılığı ile satmak istediklerini söylediler.

Bende bunun üzerine eğer sizlerde isterseniz isteyene ödeme yapıldığı takdirde Kılıç Ali nin dizide kullanmış olduğu bilekliği satabilirim.


Bilekliği tanıtmak gerekir ise ; Fragmanlarda Kılıç Ali'nin kolunda görülen deri bileklik daha şimdiden özellikle gençlerin büyük ilgisini çekti.Üzerinde Osmanlı sultanlarından ikinci Beyazıt'ın görkenli kılıcı yer alan ve adaleti simgeleyen bu kılıcın süslediği bileklik İran asıllı sanatçılar Reza Hemmatirat ve Muhammed Reza Peykerimeh tasarladı.

Fiyat olarak 10 Lira düşünmüşler.

Kargo ücreti şehir dışına 3 liraya gidiyor bilginize.

İstanbul içi ise elden veya 12 lira karşılığında kargo dahil alabilirsiniz.

Ödemeleri Paypal , İş Bankası , Garanti Bankası,Bank Asya, Hsbc ve yapı kredi ile havale eft şeklinde ödeyebilir ürüne anında sahip olabilirsiniz.



Konuyu güncellemek zorunda kaldım.Yoğun talep üzerine 25 adet satıldı. Bilginize

Eğer almak istiyorsanız öncelikle aşağıdaki forma mail adresinizi ev adresini cep telefonunuzu bide ne şekilde ödeme yapacağınızı yazın. Bilmeden olmuyor maalesef.


DÜZENLEME 1

Arkadaşlar ürünü gönderip satın alanlar var fakat gerçekten yetişemiyorum.Bütün gün internet başında değilim amacım okurlara ve fan hayranlarına yardım etmek.Kandırmak gibi bir amacım olsa zaten sizlerden önce parayı toplar sonra ürün gönderirdim ki ben önce ürünü sonra parayı alıyorum.Yani ödeme işlemleri GET sayesinde gerçekleşiyor.Yalnız ürün şuan için stoklarda kalmadı herkesin mail adreslerini topladım ve geri dönüş yapmak için hazırlanıyorum.Yurtdışı gönderme işlerini bir kaç sefer söyledim.Fazla kargo ücreti ödemeyi kabul ediyorsanız gönderebilirim.Benim için sorun yok




KALAN STOK ADEDİ : YOK




GELECEK GÜN  :  KURBAN BAYRAMINDAN HEMEN SONRA




Beklenen SİPARİŞ SAYISI : 43 şuan için


TOPLAM SATILAN ADET  : beklenenlerle 100 ü bulacak.


BİRDE RİCAM ŞU Ürünü satın alan arkadaşlar kolunda çekilmiş fotosuyla eklerlerse ve olumlu olumsuz yorum yaparlarsa sevinicem.Çünkü bazı okurlarımın haksız yorumlarına mağdur kalıyorum.Aslında onlarda haklı fakat inanın yetişemiyorum.Bu kadar büyük rağbet olacağını sanmıyordum.

245 yorum:

  1. Ben almak istiyorum?

    YanıtlaSil
  2. abi bende istiyorum!
    sana nasil ulasa bilirim

    YanıtlaSil
  3. İyi günler mail adresinizi yazarsanız ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. bende ıstıyorum abı sen eger hep sıtedeysen ulasırım sana ben mail adresımı bırakırım bı ara

    YanıtlaSil
  5. Tamamdır mail adresini bıraktıgınızda yardımcı olurum :)

    YanıtlaSil
  6. yada sen bırakabılırmısın mail adresını abı bısı daha sorcam bu bıleklıgın turkıye genelı dagılmaya ne zaman baslar ben il dısındayımda?

    YanıtlaSil
  7. bende almak isitiyorum ama almanyada yasiyorum. mail atabilirsen sevinirim.




    Serkan_Gueler@hotmail.de

    YanıtlaSil
  8. Beyler bayanlar yurtdışına gönderim üzgünüm olmuyor.Ama illaki istiyorsan kargo ücretini karşılarım dersen gönderirim.Sorun değil alıcağınız zaman ise burdan mail yazmanız yeterlidir.

    YanıtlaSil
  9. evet 1 tane istiyorum. kargoyuda öderim. nezaman göndere bilirsin????

    YanıtlaSil
  10. yok pardon 2 tane istiyorum

    YanıtlaSil
  11. Bende 1 tane istiyorum lutfen

    Mail adresim : karabuga@live.fr ama fransada yasiyorum abi ltfn mail atabilirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  12. abi elinde kaldiysa bende almak istiyorum unyelimehmet@hotmail.fr fransada yasiyorum ama kaldiysa istanbulda bir akrabam alicak....

    YanıtlaSil
  13. Dostlar stok devam ediyor elimde mail adreslerinizi lütfen fax@hotmail.com.tr adresine mail atarak isteklerinizi bildirin.Yurt dışı için dediğim gibi + kargo ücreti gelecektir. Bilginize sonra neden arttı falan demeyin de : )) ürün cidden güzel orjinal kendimde var çekip fotosunuda ekleyebilirim.

    YanıtlaSil
  14. Ekleyebilirmisin ? Lutfen

    YanıtlaSil
  15. abi bende 2 tane istiyorum nakit ödenecek ş.urfa mail:yilmaz_ifsat@hotmail.com eklersen iyi olur

    YanıtlaSil
  16. Bende 1 Tane Alabilirim BlOood_-_UmUt@hotmail.com Eklersen Konuşuruz

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar hepinizin mailini ekledim.Bugün 5 tane daha satıldı bilginize. Fakat lütfen mail adresinizi ev adresini vs atın ki ödeme bilgilerini geçeyim sizlere

    YanıtlaSil
  18. kardeş ben msn adresini eklemedin galiba eklersen bilgileri vericem sana

    YanıtlaSil
  19. Abi Fransaya Gondersen Kac Paraya Gelir Kargo Fiyati ?? Cok Onemli Benim Icin Bu Bilekligi Almam Lazim

    YanıtlaSil
  20. bende bırakıyorum abı eklersen sevinirim ceza_52200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. abicim mutlaka akle benım adresı tamam ceza_52200@hotmail.com bisi daha sorcam odemelwerı bankaya nasıl yapcaz herhangı bır hesap numarası varmı be abı:)

    YanıtlaSil
  22. abi bu bilekliği bnde istiorum bana ulas lutfen mail adresim: kara_serseri_enes@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. brayn_gfb_78@hotmail.com kesinlikle istiyorum...

    YanıtlaSil
  24. Hepinizin mail adresine bu akşam toplu cevap atıcağım gerçekten yoğun ilgi var yetişemiyorum kusura bakmayın geç cevaplar için

    YanıtlaSil
  25. abı bende almak ıstıyorum maıl adresım emre_ymh_r1@hotmail.com pesın kıredı kartı hersey olur mutlaka banada ulasırmısn acıl

    YanıtlaSil
  26. ben 10 tane istiyorum...
    baro06@hotmail.de

    YanıtlaSil
  27. elime geçti gönderdiğiniz bileklik teşekkür resimdekiyle aynı

    YanıtlaSil
  28. abıcım yetıstıremedıgını bılıyorum ama hala eklemedın sanırım eklersen sevınırım ceza_52200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. bende alacam ağabey

    YanıtlaSil
  30. Abi Senide Anlıyorum Ama Benim Bu Bilekliği Bayrama Kadar Almam Lazım...
    brayn_gfb_78@hotmail.com lütfen ekle abi

    YanıtlaSil
  31. selamlar su bilekligi bende almak istiyorum ama ben almanyada kaliyorum ve sizden bilgi istiyorum! buraya kargo ile gönderme gibi bi ihtimal varmi?? mail adresime yazarsaniz sevinirim tsk! umit_teke@hotmail.de

    YanıtlaSil
  32. Abi Niye Cevap Vermiyosun Bana !? Ltfn Dedim Cok Onemli Laaa :C

    YanıtlaSil
  33. Bende Fransaydayim Ama Bey Efendiden Haber Yok Cevapta Yok

    YanıtlaSil
  34. Abi istanbul Zeytinburnu İstanbul İçinden Alacam Ama E-mail'de Göndermemişsin Kayıtda Etmemişsin BlOood_-_UmUt@hotmail.co Lütfen Ekle

    YanıtlaSil
  35. yaa banada göndermemişssin abiii ...
    kara_serseri_enes@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. ABI LUTFEN CEVAP VER CUNKU SINIRLENIYORUM. BAK LUTFEN DEDIM EVAP VER BU BILEKLIK ENIM ICIN COK ONEMLI !!

    YanıtlaSil
  37. ya ama bi resim koysanız
    neye göre alacaz

    YanıtlaSil
  38. Abi ya lütfen evap ver. Bu bileklik çok onemli benim için

    YanıtlaSil
  39. BENDE BİLEKLİKTEN ALMAK İSTİYORUM BİLEKLİK HAKKINDA ÖDEME ŞEKLİ HAKKINDA KONUŞMAK İSTİYORUM.MSN ADRESİM desert_eagle_aliriza@hotmail.com YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM(ANTALYADA OTURUYORUM)

    YanıtlaSil
  40. arkadaşlar sizi kandırıyorlar inanmayın ve resimide görmeden para filan vermeyin

    YanıtlaSil
  41. BEN ALMAK İSTEDİĞİMİ YAZMIŞTIM ÖDEMEYİ NAKİT YAPACAM.MSN ADRESİM desert_eagle_aliriza@hotmail.com BİR DE RESİM KOYARSANIZ ÇOK İYİ OLUR.BİR DE GETİREN KARGOCUYA KAPIDA ÖDEME İMKANI OLURMU.

    YanıtlaSil
  42. Bencede Kandiriyorlar Cunku Bana Cevap Filan Vermiyorlar Bide Kazik Oldugunu Dusunuyorum !

    YanıtlaSil
  43. Arkadaşlar ürünü gönderip satın alanlar var fakat gerçekten yetişemiyorum.Bütün gün internet başında değilim amacım okurlara ve fan hayranlarına yardım etmek.Kandırmak gibi bir amacım olsa zaten sizlerden önce parayı toplar sonra ürün gönderirdim ki ben önce ürünü sonra parayı alıyorum.Yani ödeme işlemleri GET sayesinde gerçekleşiyor.Yalnız ürün şuan için stoklarda kalmadı herkesin mail adreslerini topladım ve geri dönüş yapmak için hazırlanıyorum.Yurtdışı gönderme işlerini bir kaç sefer söyledim.Fazla kargo ücreti ödemeyi kabul ediyorsanız gönderebilirim.Benim için sorun yok

    YanıtlaSil
  44. Gerekeni Yazmış Arkadaş Ben İnandım Hatta Kolumda Bile Hayal Ettim :)

    YanıtlaSil
  45. bende almak istiyorum 2 tane... antalyayı alt üst ettim onun için bana dönersen sevinirim.. derin-duygular20@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Bende almak istiyorum ama yurt disina gonderebilirmiisin ?

    YanıtlaSil
  47. S.a Kardeşim Bende Bu BiLekLikten İstiyorum Bafrada Samsunda Sinop da Aradım Bulamadım Bana Yardımcı Olursan Sevinirim Fiyat Önemli Değil Boss_Times55@hotmail.com Adresinden Bana Ulaşabilirsin. Facebook ByLucas_55@hotmail.com şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  48. bende almak istiyorum 2 tane fransaya gonderim yapiyorsaniz alirim para onemli degil... ben mail atiyorum ama size cvp vermiyorsunuz msn adresim eklersen sevinirim : unyelimehmet@hotmail.fr

    YanıtlaSil
  49. bende almak istiyorum almanyadan fiyat önemli degil cvb bekliyorum email: devranatay@hotmail.de

    YanıtlaSil
  50. hocam ben yurtdisinda kaliom avusturyada...kargo + bileklik neyse ücreti bana yollarmisin 3tane....saygilar orkan1907@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Abiler Bu Final Kokten Finalmi Yoksa Sezon Finalimi ?

    YanıtlaSil
  52. bende almak istiyorum
    eger ekleyip haberlesirsek güzel olur cünkü ben almanyadan ismarliyorum

    nevsehir-styler@hotmail.de

    YanıtlaSil
  53. Selam ben almanyadan en az 15-20tane istiyorum lütfen bana ulasin simdiden tesekürler
    Ibrahim_oeznur@web.de

    YanıtlaSil
  54. ba.dursun * gmail adresine bilgilendirme geçerseniz sevinirim. Kapıda nakit ödeme seçeneği ile alacağım.

    YanıtlaSil
  55. mqvi-61@hotmail.com eeklersen sevinirim o bilekliği acayipp istiyorum :)

    YanıtlaSil
  56. aga bende almak istiyorum elinde varsa eger mail adresim gokdeniz_musti@hotmail.com ulaşırsan sevinirim

    YanıtlaSil
  57. alipolat2746@hotmail.com abi ben gaziantepde yaşıyorum bu bileklikden almak istiyorum msn adressimi bırakdım ücreti neyse veririm ...

    YanıtlaSil
  58. bende alamak istiyorum mail atarsanız sevinirim bay_x_52@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. Selam, ben hollandada kaliyorum, ve o bilekligi herseyden cok istiyorum, ucreti neyse mailden anlasiriz, orasi problem degil.

    Musie_c@hotmail.com yardimci olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
  60. Bende yeni stok geldiği zaman almak istiyorum.
    Mail:silent__hill1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  61. Arkadasim,

    Bende almak istiyorum bileklikten. Mumkunse 4 tane. Yalniz yurdisi. Ek ucret problem degil. (ali.cakal@live.nl) Ekle goruselim. Saygilar.

    YanıtlaSil
  62. abi bende 1 tane istiyorum bende almanyadanim krgoyu öderim cevabini beklerim !

    kerpeten-53@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. bende almak istiyorum parasını elden weririm. exselanss_sbr27@hotmail.com yada 0531 363 91 72 adım sabri msnemı yada telden aradgınız znm adresımı werırırm

    YanıtlaSil
  64. abiciğim bende 1tane istiyorum benimkisi1@windowslive.com ücret sorun olmaz teşekkürler...

    YanıtlaSil
  65. Abi bende istiyorum 2 tane ama bende yutdisindayim kargo ucreti filan varsa onemli degil Ltfn maisl atarsan sevinirim : furkan_1997@live.fr

    YanıtlaSil
  66. Çok istiorum o bilekliği hastası oldum o bilekliğin mail adresim

    akar_su65@hotmail.com
    akar_su65@hotmail.com
    akar_su65@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Şu Mail Adresimden Ulaşırsan Bana İsteyen Çok Gerçekten Çok Satılacak Boss_Times55@hotmail.com
    En Az 10 arkadaşım ve ben İstiyoruz.

    YanıtlaSil
  68. Selam Kardeşim bende almak istiyorum Eskişehir de oturuyorum adım Mustafa Ünal fiyat önemli değil kargo filan öderim parasını nakit direk elden veririm bileklik benim için çok önemli yardım edersen sevinirim msnmi veriyorum msnmi eklediğiniz zaman ya da tel den adresi veririm teşekkürler
    MSN: h-s-y-n_unal@hotmail.com
    TEL: 02223239601

    YanıtlaSil
  69. Kılıç_Duhan13 Kasım 2010 04:19

    Selam ben de bilekliğin aynısından istiyorum bnm için de fiyat hiç önemli deil kargo dasorun değil yeter ki o bilekliğe ulaşabileyim rica edersem msn mi ekleyip bana 1 adet bileklik gönderebilir misiniz akar_su65@hotmail.com
    Ayrıca tel no 0531 460 22 24 ilgilenirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  70. bende almak istiyorum bu bileklikten adım serkan istanbul içinde yaşıyorum odeme nakıt olarak yapabıılırım mail adresim çalındı o yüzden acamıyorum buraya telefon numaramı yazıyorum 05374137743 bana ulaşabilirsen bugün çok sewinirim beni aradığında sana adresimi veririm

    YanıtlaSil
  71. Arkadaşlar Sanırım Bayramdan Sonra Elimizde Olucak ..

    YanıtlaSil
  72. Bende bilekligi almak istiom fakat sadece nakit odeye
    Bilirim...mail adressim kaan_yalabaccan@hotmail.com
    Bana ordan bileklikler geldinde haber verin,ben adresimi
    Size yolarim..simdiden cok tesekur ederim abi ;

    YanıtlaSil
  73. BENDE ALMAK İSTİYORUM HASTASIYIM BU BİLEKLİĞİN ULAŞIRSAN SEVİNİRİMM

    mqvi-61@hotmail.com

    mqvi-61@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. BENDE ALMAK İSTİYORUM HASTASIYIM BU BİLEKLİĞİN ULAŞIRSAN SEVİNİRİMM

    hacker_anestezi@hotmail.com

    msneyi eklersen sevinirim kardeş bekliyorum hemen almak istiyorum

    YanıtlaSil
  75. erhaba kardeş bende iki tane bu bileklıkten istiyorum almanyada yaşıyorum. Fiyatı ne kadar olursa olsun önemli değil kargo ücretini karşılamaya hazırım.. Mail adresim lugal@live.de cevap verirseniz çok sevinirim oradan bilgileri size iletirim..

    YanıtlaSil
  76. BENDE ALMAK İSTİYORUM HASTASIYIM BU BİLEKLİĞİN ULAŞIRSAN SEVİNİRİMM

    hacker_anestezi@hotmail.com

    msneyi eklersen sevinirim kardeş bekliyorum hemen almak istiyorum

    YanıtlaSil
  77. Duhan Boyoğlu13 Kasım 2010 08:48

    mail adresim akar_su65@hotmail.com

    ev adresim Van/Erciş alkanat cad. Nubahar-Endam apartmanları B blok kat-1 No-2

    tel no 0531 460 22 24 lütfen ilgilenin artık ne zamnadan beridir hayalimden gitmiyor
    facebook Duhan Boyoğlu bütün bilgilerimi sundum:D

    YanıtlaSil
  78. ULAŞIRSAN SEVİNİRİMM

    mqvi-61@hotmail.com

    mqvi-61@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. abi 1 tane bende istiyorum msn adresim: kaan_242424_@hotmail.com acil mesaj atarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  80. Abi bende almak istiyorum ama hiç cevap vermiyosun maillerime mail adresimm : furkan_1997@live.fr

    YanıtlaSil
  81. bende istiyorum 1 tane e.keske@hotmail.com
    hemen irtibata geçerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  82. arkadaşlar aranızda cevap alan var mı?

    YanıtlaSil
  83. ben de 2 tane istiyorumm mail adresim : tbanr_kcdg@hotmail.com, acele irtibata geçerseniz sevinirim .

    YanıtlaSil
  84. Merhaba ben Fransadan Hasan,
    o bileklikten 2 tane istiyorum.
    Ödemeyi ya nakit olarak yada kredi kartinla ödeye bilirim.
    mail adresim:
    XxHaSaNxX@hotmail.fr
    cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
  85. CEVAP VERIRSEN SEVINIRIZZ LUFNNN

    mqvi-61@hotmail.com

    YanıtlaSil
  86. YOK CEVAP FILAN ALMADIM VE ALMICAM SANIRIM BÖYLE DEVAM EDERSEK !!

    YanıtlaSil
  87. bencede bende cevap alamadım bu iş dümen heralde

    YanıtlaSil
  88. bende istiyorum mail adresim remember_me@hotmail.de

    5 adet alirim....almanyaya...kargo problem degil kardes....

    YanıtlaSil
  89. Abi ben almanyadan 20tane istiyorum cevap bekliyorum cevap alamadim daha interneti altina üstüne getirdim bu bileklik yüzünden, ibrahim_oeznur@web.de yada agressivibo@hotmail.de bekliyorum

    YanıtlaSil
  90. arksdas... ben almanyadan be 2tane koluk istiyorum e-mail adressim askkoliiik@live.de arkadas ne kadar hemen yazarsan okadar ii olur para önemli deyil...

    YanıtlaSil
  91. bende almak istiyorum arkadasın dediği gibi parası önemli değil nizamuyar@hotmail.com
    ev adresi : simav / kütahya
    ama bayramdan 2 hafta sonra gönderilecekse eğer kötekli/ mugla kyk erkek yurdu
    05466759806

    YanıtlaSil
  92. kardes bende almak istiyorum.

    Mail adresim: bozkurt1993@hotmail.de

    Ev adresim: Almanya, 38229 Salzgitter, Krumme Gasse 3a

    Telefon: 01777526460
    05341/175112

    Ödemeyi PayPal üzerinden yapacagim.

    YanıtlaSil
  93. Aydin-1991@hotmail.com
    Almanyada yasiyorum

    1 tane almak istiyorum.

    cevap bekliyorum senden

    YanıtlaSil
  94. Son yorumlardaki mail adreslerinide topladım.Üretici firmaya stok konusunda tekrar bir bilgi vericem.Sanırım onlar bu kadar büyük bir talep beklemiyorlardı. =) Herkese ulaşıcam merak etmeyin.

    Bu arada arkadaşlar mail kutumada maşallah baya gelen talepler var onlarıda ekledim listeye bilginize sunarım.Konuyla ilgili anasayfada 2. bir açıklama yapıp satış işlemlerini Sahibinden.com ve paypal ödeme yöntemi ile yapmayı düşünüyorum.Böylelikle daha seri ve hızlı olur.Fakat yurt dışı gönderimleri için değinmek istediğim bir nokta var.Yurtdışı işlemlerinin kargo fiyatları yüksek olabilir.UPS olsun diğerleri olsun eğer ucuza gönderebileceğim bir yöntem var ise buraya belirtiniz sizler için en faydalı olanı yapmaya hazırım.Sonuçta kargo firmalarına neden daha fazla para ödeyesiniz ki değilmi.Herkese iyi bayramlar dilerim.Saygılarım ve Sevgilerimle

    Cansu Türkmen..

    Kılıç Günü Admin.

    Oturum açmadım güvenlik sebebiyle.

    YanıtlaSil
  95. usta bende istyorum msn:ecz.ado_gamzelim_91@hotmail.com bu eğer ilgilenirsen çok sevinirim ilgin için şimdiden t.ederm bide ben konyadayım bana kaça çıkar

    YanıtlaSil
  96. ben yurt disindanim irtibati nasil yapcaz

    YanıtlaSil
  97. BEN SEMIH KONYA YUNAKTA YASIYORUM MAIL ADRESIMI VERIYORUM ONA COK IHTIYACIM VAR BANA YOLLARSANIZ COK SEVINIRIM MAIL ADRESIM:

    semih_13bilemedin14@windowslive.com

    YanıtlaSil
  98. Duhan Boyoğlu17 Kasım 2010 04:52

    mail adresim akar_su65@hotmail.com

    ev adresim Van/Erciş alkanat cad. Nubahar-Endam apartmanları B blok kat-1 No-2

    tel no 0531 460 22 24 lütfen ilgilenin artık ne zamnadan beridir hayalimden gitmiyor
    facebook Duhan Boyoğlu bütün bilgilerimi sundum:D

    YanıtlaSil
  99. mail:kara_ahmet15@hotmail.com tel :05398431873 KARABÜK/SAFRANBOLU ödemeyi nakit yapmak istiyorum bilek boyutuna göremi yolluyorsunuz yollarsanız çok severim.telden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  100. mail:die_other_time@hotmail.com
    tel:0531 647 80 29
    Demirkapı Mah. Velioğlu Cad. Nihan Sok. Karayaka Sitesi C blok Daire 29 Çiftlik
    Bağcılar/istanbul
    Ödemeyi mümkünse nakit yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  101. Ben Fatih Almanyada yasiyiorum.....türkiye disi gönderme imkani varsa cok sevinirim......normal fiyatindan fazlada öderim yeterki bana ulastirin!!!!

    Mail: fatihsarac@gmx.de

    Eger bi cevap alabilirsem sevinirim.....sonradan adresimi´de yollarim!!!
    Saygilar

    YanıtlaSil
  102. slm kolay gelsin abi bende almak istiyorum efsanefenerli1992@hotmail.com bana ulaşabileceginiz telefon numarası 0546 294 01 53 lütfen bende istiyorum ödemeyi peşin yapabilirim lütfen

    YanıtlaSil
  103. slm bende 2 adet almak istiyorum sevdaprensi84@hotmail.com adresinden ulabilirsiniz yalnız ürünün bir fotoğrafını gönderirseniz sevinirim şimdiden kolay gelsin

    YanıtlaSil
  104. 1 adet de ben almak istiyorum mail adresim ppesimistt@msn.com dönerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  105. bende 1 tane istiyorum. bjk_carsi-29@hotmail.fr

    YanıtlaSil
  106. 1 adet de ben almak istiyorum mail adresim UE.Erenler@gmx.de dönerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  107. ben almak istiyorum almanyadan fiyat önemli degil lütfen kisa zamanda ulasin bana hevesim gecmeden

    YanıtlaSil
  108. ben almak istiyorum almanyadan fiyat önemli degil lütfen kisa zamanda ulasin bana hevesim gecmeden
    bana gs1986@hotmail.de ulasabilirsiniz

    YanıtlaSil
  109. MERHABA BEN ONUR KONYA YUNAKTA YASIYORUM BANADA BI BILEKLIK YOLLARSANIZ COK SEVINIRIM MAIL ADRESIMI VERIYORUM

    ensar_onur_42@hotmail.com

    YanıtlaSil
  110. ben denizliden mert 1 adet istiyorum moskava123@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. abi nasıl orjinalmi bileklik

    YanıtlaSil
  112. EE Hani bayramda bitti artık atsan mailleri iyi olur . Boss_times55@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. Bende almanyadanim. 1 adet istiyorum. mail adresim: asgt32@web.de

    YanıtlaSil
  114. Bende almanyadan birtane istiorum!

    Mail adresim:

    Playaz_1989_os@hotmail.de

    YanıtlaSil
  115. eger varsa bende almak istiyorum
    turgut_ahmet@hotmail.com

    YanıtlaSil
  116. Alıcıyım...

    eyilmaz_94@windowslive.com

    YanıtlaSil
  117. Eger varsa bende almak istiyorum mailin tutsakadam@hotmail.de

    YanıtlaSil
  118. bende almak istiyorum ama orjinalmi? Elinde olan varmi

    YanıtlaSil
  119. mail adresinizi aldım diyorsun ama hala mal mal yazı yazıyoruz mail adresimizi falan almamışsın...

    YanıtlaSil
  120. Merhaba kardes ben yasin kaya bakarsan 16 kasimda mesaj yazmistim bir adet almak istiyorum orda saten mail ve telefonum felan yaziyor (bozkurt1993@hotmail.de) Almanyada yasiyorum kargo ne kadar olursa olsun ödemeye hazirim.

    YanıtlaSil
  121. yav kardeş harbi ayıp oluyo ama şu konuyu çöz artık yani yada konuyu kapat kimse boşa umutlanmasın cvp ını beklyrum

    YanıtlaSil
  122. bende isteyecem ama ya kandiriliyorsak, baksana cogumuzun mailini alinmamis.

    YanıtlaSil
  123. bende bu bileklikten istiyorum adaleti simgeledigi için sedat.gezici@hotmail.com bir tane alacam.

    YanıtlaSil
  124. Abi diyorsun maillerinize cevap vercem ama hiç cevap vermiyon son kez : furkan_1997@live.fr

    YanıtlaSil
  125. o bileklikten 1 tane istiyorum
    sivaslisercan58@hotmail.de

    YanıtlaSil
  126. bende istıyorum para umrumda deqıl aykut_27_33@windowslive.com

    YanıtlaSil
  127. kalenderyavuz@hotmail.com bende istiyorum en kısa sürede

    YanıtlaSil
  128. Gurkan.1903.44@hotmail.com


    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    ************************************************

    ADMİN ULASIRSAN SEVİNİRİM MUTLAKA ALİCAM PARADA SORUN DEGIL

    ************************************************

    YanıtlaSil
  129. Gurkan.1903.44@hotmail.com


    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    ************************************************

    ADMİN ULASIRSAN SEVİNİRİM MUTLAKA ALİCAM PARADA SORUN DEGIL

    ************************************************

    YanıtlaSil
  130. Gurkan.1903.44@hotmail.com


    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    ************************************************

    ADMİN ULASIRSAN SEVİNİRİM MUTLAKA ALİCAM PARADA SORUN DEGIL

    ************************************************

    YanıtlaSil
  131. Gurkan.1903.44@hotmail.com


    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    Gurkan.1903.44@hotmail.com



    ************************************************

    ADMİN ULASIRSAN SEVİNİRİM MUTLAKA ALİCAM PARADA SORUN DEGIL

    ************************************************

    YanıtlaSil
  132. bende alcam
    trust_kartal@hotmail.com


    viyanadan

    YanıtlaSil
  133. bende satin almak istiyorum
    bu benim msn ve mail adresim
    mhp69@hotmail.de

    YanıtlaSil
  134. bende almak istiyorum.mehmet-_008@hotmail.com

    YanıtlaSil
  135. Bana gönderdiğiniz bileklik büyük geldi :s

    YanıtlaSil
  136. HALA Bİ CEVAP YOKKKK

    YanıtlaSil
  137. hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    LÜTFEN EN KISA ZAMANDA CEVAP VERİN 5 ADET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM LÜTFEN EN KISA ZAMANDA MSNMİ EKLEYİN 7/24 ACIGIMDIR.. LÜTFEN... HERKEZDEN COK İSTERM ELİME ULAŞMASINI

    YanıtlaSil
  138. hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    LÜTFEN EN KISA ZAMANDA CEVAP VERİN 5 ADET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM LÜTFEN EN KISA ZAMANDA MSNMİ EKLEYİN 7/24 ACIGIMDIR.. LÜTFEN... HERKEZDEN COK İSTERM ELİME ULAŞMASINI HAALA CEVAP VERMEDİNİZ...????

    YanıtlaSil
  139. Isa-Kartal@hotmail.de tsk kardes

    YanıtlaSil
  140. hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    LÜTFEN EN KISA ZAMANDA CEVAP VERİN 5 ADET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM LÜTFEN EN KISA ZAMANDA MSNMİ EKLEYİN 7/24 ACIGIMDIR.. LÜTFEN... HERKEZDEN COK İSTERM ELİME ULAŞMASINI HAALA CEVAP VERMEDİNİZ...????

    YanıtlaSil
  141. Ya kardes, bileklik isteyen yazsin dedin, bir cogumuz kurban bayrami ve öncesinden bu yana haberini bekliyoruz. gelecek stok ile alakali kurban bayramindan hemen sonra yazmissin fakat hala bihaberiz. Lütfen su ise bi el at artikta hevesimiz kursagimizda kalmasin.
    selamlar saygilar

    YanıtlaSil
  142. evet ya lütfen gördüm ve direk istiyorum hevesimi boşa harcatmaya lütfen..

    YanıtlaSil
  143. selamlar.. bende 2 adet rica etcektim. ödeme kargoyla kapıda. muratyazici_29@hotmail.com

    YanıtlaSil
  144. S.A Kardes bende 2 tane istiyorum ama bende Fransadayim kargo ücreti önemli degil lütfen su mail adresine mail ativerirsen sevinirim : furkan_1997@live.fr

    YanıtlaSil
  145. Kardes 3 haftadir hala bekliyoruz bir bilgilendirme yaparsan sevinirim.

    bozkurt1993@hotmail.de

    YanıtlaSil
  146. abi bende almak istiyorum 2 tane fransaya kargo ucerti falan onemli degil lutfen cvp verirmisiniz bu 5 msj im ...

    unyelimehmet@hotmail.fr

    YanıtlaSil
  147. Herkese selam ben site yöneticisi cansu arkadaşlar stok sıkıntısı hala yaşıyorum.Satıcılar dizi bittiğinden üretme aşamasında sıkıntı yaşıyorlarmış.Lütfen acele etmeyin söz veriyorum burada yazan herkese vericem bileklik.Yurtdışı için yalnız dedigim şartlar geçerlidir.

    YanıtlaSil
  148. hilvanlibela@hotmail.com
    size nasil guvenecez bi ispatiniz varmi nasil guvenipte paera yollicaz alacaz??
    böle satismi olur?????

    YanıtlaSil
  149. ya bi tanede ben istiyorum ama yalan dolan olmasn ksn demi @mail ... efsane__kral__60@hotmail.com

    YanıtlaSil
  150. ... efsane__kral__60@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. ... efsane__kral__60@hotmail.com kesin istiyorum ama bi bilgi verin ya öldük burda

    YanıtlaSil
  152. hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    LÜTFEN EN KISA ZAMANDA CEVAP VERİN 5 ADET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM LÜTFEN EN KISA ZAMANDA MSNMİ EKLEYİN 7/24 ACIGIMDIR.. LÜTFEN... HERKEZDEN COK İSTERM ELİME ULAŞMASINI

    YanıtlaSil
  153. bileklik orjinal boyutlardaysa birtanede ben sipariş etmek istiyorum
    s.e.r.s.e.r.i_92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  154. Adim turgay almanyada hof sehrinde yasiyorum bende bu biliklikten istiyorum beni lütfen arayin cep nummum 004917635412623

    YanıtlaSil
  155. merabalar admin ben adresimi ( izmir ucyol sehit niyat bey caddesi no 27 daire 2 ) kargo falan fiyatı sorun degil hemen beklıyorum gelırse cok sevinirim ( maiL adresim )( gabriel_cermeus@hotmail.com )

    YanıtlaSil
  156. Abicim bari bi numara bırakında arıyalım

    YanıtlaSil
  157. adresimi falan yazdım ucyol falan dıye ama buda telefon numaram 05546889005( + )(ararsanız sevinirim)

    YanıtlaSil
  158. hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    LÜTFEN EN KISA ZAMANDA CEVAP VERİN 5 ADET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM LÜTFEN MSNMİ EKLEYİN BANA ULAŞIN ORDAN VERİCEM ADRESİMİ TEL NOMU PARA HİÇ MÜHİM DEGİL...

    YanıtlaSil
  159. hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    LÜTFEN EN KISA ZAMANDA CEVAP VERİN 5 ADET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM LÜTFEN MSNMİ EKLEYİN BANA ULAŞIN ORDAN VERİCEM ADRESİMİ TEL NOMU PARA HİÇ MÜHİM DEGİL... 10 ARALIK OLDU HALA Bİ CEVAP VERMEDİNİZ BÖLE YAPCAKSANIZ HİÇ YAPMAYINYA HEFESİMİZ KAÇTI RESMEN =(((((((

    YanıtlaSil
  160. desert_eagle_aliriza@hotmail.com ANTALYA DA OTURUYORUM 1 TANE ALMAK İSTİYORUM KASIM AYINDA YAZMIŞTIM ZATEN

    YanıtlaSil
  161. admin burdaysan ben msndeyim gabriel_cermeus@hotmail.com konusalım ne gereklıyse parayı nereye yatırcaz hangi hesap numarasına konusalım

    YanıtlaSil
  162. gün boyu msn deym bir kere bile olsun bi mail falan atmadı kandırıolar sizi inanmayın bn 2 aydır bekliorum kazıkçılar ne olacak..

    YanıtlaSil
  163. le_free_parcour_runner@hotmail.de

    Kardes gereken bilgileri sen bana mail ile gönderirsen sevinirim ben yurt disinda kaliyorum ve acilen bana ulastirabilirsen memnun olacagim ben 5 tane alacagim tabi okuduklarim dogru ise

    YanıtlaSil
  164. öncelikle merhaba cansu hanım (05546889005) bu cep telefon numaram (izmir üçyol şehitniyatbey caddesi no:27 Daire:2 ödemeyi ya kapının önünde yada siz beni ararsanız yada mail atarsınız nereye yatırcagımı paranın ve yada kapının önünde ödemeyi yaparım (gabriel_cermeus@hotmail.com) Sizi aramanızı veyada mail atmanızı beklicem 1 Adet istiyorum gerekli tüm herseyi yazdım artık göndermeyi yaparsınız CANSU HANIM

    YanıtlaSil
  165. Bu iş yaş Arkadaşlar benden Söylemesi 2 ay oldu nerede bişi göremedik Böyle devam edersede göremicez.Bu kadar millet Cansu Hanım Ayıptır... Bi Ulaşın Lütfen.!

    YanıtlaSil
  166. ben istedim daha önce ama hala bi cevap yok biran önce ulasırmısınız mehmet-_008@hotmail.com lütfen

    YanıtlaSil
  167. slm bende istiyorum ezel-27@hotmail.de

    YanıtlaSil
  168. selamun aleykum
    gardas bende almak istiorum belki biraz gec oldu ama daha yeni görürorum eger geri yazarsan sevinirim.
    feyz_al58@hotmail.de

    YanıtlaSil
  169. bende alacaqğım kralaydo@hotmail.com

    YanıtlaSil
  170. abi bi yardımcı olsan . osmanyigit_780@hotmail.com abi almam lazım çok önemli karabükte oturuyorum eklerseniz.

    YanıtlaSil
  171. iki tane bileklikde ben almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim... demir-87@windowslive.com

    YanıtlaSil
  172. bende ıstıyorum ıstanbul atasehır
    emreyeseren@gmail.com
    acıl haber et beklıyorum
    0505 734 10 69 cepden ulasabılırsınız

    YanıtlaSil
  173. hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    hastthebull@windowslive.com
    LÜTFEN EN KISA ZAMANDA CEVAP VERİN 5 ADET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM LÜTFEN MSNMİ EKLEYİN BANA ULAŞIN ORDAN VERİCEM ADRESİMİ TEL NOMU PARA HİÇ MÜHİM DEGİL... 10 ARALIK OLDU HALA Bİ CEVAP VERMEDİNİZ BÖLE YAPCAKSANIZ HİÇ YAPMAYINYA HEFESİMİZ KAÇTI RESMEN =((((((

    YanıtlaSil
  174. -para onemlı deqıl kardes neyse hallederız ben galip öztürk ün yegenıyım.hepinize selamlarını sunarım.msn adresımı werıorum dostum ban donmenı beklıorm.!
    -bunu almamız lazım donmezsen de sen bılırsın kardes
    -ama ben bekLıorm.!
    birisiyimmm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  175. selam, ya ben bu bilekligi gelip senden direk alsam olurmu?
    adresini versen?

    YanıtlaSil
  176. Çavuş Geri Dönersen Birden Fazla Alıcam Haber Bekliyorum İlgilen lütfen.
    GSM: 554 405 29 85
    e-mail: ibrahimcan_reis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  177. tekirdağ çerkezköy abi bekliom ararsan sevinirim 2 tane alcam 100 lira olsada alcam bana ulaş lütfen 05367467684 bekliom

    YanıtlaSil
  178. abi daha varsa bende iki tane alayim
    MuratBasan@hotmail.de

    YanıtlaSil
  179. KILIÇ ALİ, BİLEKLİYİ SİPARİŞLERİNİZ ALINIR.
    bilekliklerimiz yüzde yüz orjinali ile aynı boyut ve ebatlardadır saf deri olup kılıcı ve takma halkaları 925 ayar gümüştür fiyatı 40tl,dir korgo ücreti alıcıya aittir.
    NOT: emitasyonlarından sakınınız çünkü deri deyildir ve kılıç kısmı tenekedir buda bileye takıldığında koku ve boya salıyor kesinlikle suya deydiremezsiniz. İLGİLENENLER kursat466@hotmail.com msn adresinden ulaşabilirler TÜRKİYE VE DÜNYANIN HER YERİNE KARGOMUZ VARDIR

    YanıtlaSil
  180. Abi varsa bende aliiyim Playaz_1989_os@hotmail.de

    Fiyat ii önemli degil!

    YanıtlaSil
  181. KÜRŞAT KARDEŞ VARSA SİPARİŞ HAKKI HALA BENDE ALMAK İSTİYORUM MSN IM sekera06_91@hotmail.com HABER VERİRSEN SEVINIRIM

    YanıtlaSil
  182. Selam bende istiyorum.Ödemeyi hesabiniza yaparim.
    E-Mail serkan23@onlinehome.de
    Msn seko55@hotmail.de

    YanıtlaSil
  183. Kürşat Kardeş İrtibata Geçebilirsek iyi Olur msn Adresin Açık DeğiL... Bende Almak İstiyorum 2 adet. fiyat Önemli dEğil ..Boss_Times55@hotmail.com Facebook.ByLucas_55@hotmail.com Tel.. 05454804433 Ulaşırsan sevinirim..

    YanıtlaSil
  184. arkadaşlar ilginize teşekkür ederiz ilgilenen arkadaşlar telefon numram 0530 322 44 24 arayıp siparişlerinizi verebilirsiniz yada kursat466@hotmail.com adresine açık adres ve telefon numaranızı yazarakta ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  185. ayazcoravanlioglu@gmail.com
    samsun sen mail adresimi al bana bir mesaj at ben sena iyi bir sapariş yollarım saygılar
    LORD AYAZ

    YanıtlaSil
  186. espoir@w.cn mail adresim...

    YanıtlaSil
  187. oncelıkle selamın aleykum herkese ben barı kursat abi konusmustuk ya telefonda abicim bilekligi 4 gozle beklıcem bayadır arıyorum abi sana guvenıyorum sana mail attım ( 0554 688 9005 ) zaten telefon numaramdan anlarsın abi sayGıLar ...

    YanıtlaSil
  188. barıs adım olmamıs orda

    YanıtlaSil
  189. Arkadaşlar Dolandırıcı Cok Kürşat Arkadaşımız bi Foto koysun Ondan Sonra Sipariz Verelim Derim.. .

    YanıtlaSil
  190. bylucas_55 kardeşim beni burdaki arkadaşların bir çoğu tanır parasını alıpta kimseye ürün göndermediğim olmamıştır ayrıca imalattan çıkar çıkmaz bilekliklerimiz burayı fotoğrafa boğarım sende bakarsın olurmu kardeşim benden bileklik istiyen bir çok kardeşimde bunu bilir ben kimsenin haksız yere parısını almam herkeslede irtibata geçmişimdir üstelik kimseye birşey ispatlama çabasındada değilim

    YanıtlaSil
  191. bn özel olarak yaptrıyorum faceden reza hammarit görüstüm o tasarlayamıs ama o yapmamıs mehmet usta diye birinin telini verdi oda sana 400 lira olur dedi ama ben arastırdım aynısını yaparım diyen biriyle 250 milyona anlastım kılıçı gümüş onu tutuğu yerlerde gümüş inanmayanlara this_love_33@hot..

    YanıtlaSil
  192. kubat abi doru soyler herzaman icin ben inanıyom ben barıs kubat abi

    YanıtlaSil
  193. bende istiyorum o bileklikden
    sen bana yola 2 katini bile oderim sana
    cirkinordek@live.nl
    cevabini hotmailimde bekliyorum

    YanıtlaSil
  194. valla varsa bende alirim iletisime gececek arkadas lutfen alpersah55@hotmail.com nolursun insallah elinde vardir

    YanıtlaSil
  195. Bende almak istiyorum gerçekten çok aradım bu bileklikten aylardır hep tuhafiyede falan aradım hiç aklıma gelmemişti internette bulacağım mail adresim: isyan_kar_5064@hotmail.com lütfen benimle iletişime geçin isterseniz numaranızı da verin ben sizi ararım lütfen yardımcı olun..

    YanıtlaSil
  196. 1 adet de ben alim kardes

    Mail adresim: bin_keder@hotmail.de

    YanıtlaSil
  197. Aga ne telefon açıorsun ne msn açıorsun mal mal beklioruz bi cvp ver de ona göre hayatımıza yön verelim bu bileklik için çoğu işimden oldum :(:((

    YanıtlaSil

Resmi Kılıç Günü Sponsorlarımız

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...