Kılıç Gününde Ara

Kılıç Günü Dizisi fan sayfası ve Kılıç Günü Dizi Tanıtım Sitesi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KILIÇ GÜNÜ FİNAL 1 HAFTALIK REKLAM 3$

Kılıç Günü Yayınlanabilir.

Arkadaşlar telefonla geçen gün film yapımcılarını aradım.


Kendileriyle görüştüm ve bana dizi nin tekrar devam edebilme ihtimali olduğunu fakat kesin bir şey diyemeyeceklerini söylediler.


Bu en geç 1 ay içinde belli olacakmış fakat başka kanalda devam etme şeklinde görüşülüyormuş kanalların tekliflerinide değerlendirenler varmış.


Burdan semra hanım a teşekkür ediyorum.


Sizleride bu konuda bilgilendirmek istedim.


Kısa da olsa kılıç günü devam etmesi gerçekten önemli biz bu diziyi çok seviyoruz çünkü :)

2 yorum:

  1. Süper Olurya Umarım Ki geri döner insanlar ilk başta nekadar önemli bi dizi oldugunu anlamamışlardı sonradan anladılar..

    YanıtlaSil
  2. Abi belki çok saçma olacak ama bana kılıç akınına bilekligi lazım nerden bulabilirim yusufnur_1907@hotmail.com
    bana haber verirsen sevinirim

    YanıtlaSil

Resmi Kılıç Günü Sponsorlarımız

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...