Kılıç Gününde Ara

Kılıç Günü Dizisi fan sayfası ve Kılıç Günü Dizi Tanıtım Sitesi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KILIÇ GÜNÜ FİNAL 1 HAFTALIK REKLAM 3$

Kılıç Günü Oyuncusu Şeyda yani Melike Güner ile güzel bir röportaj sizlerle

Kendisini dizide şeyda olarak tanıyorsunuz zaten bende internette gezerken melike güner ile ilgili bir röportaj olduğunu gördüm ve bunu sitemize ekleyerek sizlerle paylaşmak istedim.


Kılıç günü dizisi oyuncuları osman sınav ın sayesinde sürekli tecrübe kazandıklarını söylüyorlar.


Kılıç ali olsun şeyda olsun gerçekten hepsinin profosyonel bir şekilde oynadıklarını düşünüyorum.


Buyrun röportaj eğer devamınıda okumak isterseniz lütfen DEVAMI tuşuna basmayı unutmayın.Arkadaşlar hepinize iyi okumalar :) 




'Kılıç Günü' dizisinde aşık olduğu kocası tarafından aldatılan bir kadını canlandıran Melike Güner, her aşkın bir gün bitecek birer dizi olduğunu, sonlanan ilişkilerinin ardından acı çekmediğini söylüyor

Atv ekranlarında yayınlanan 'Kılıç Günü' dizisinin başarılı oyuncusu Melike Güner; kocasına aşkla bağlı olan ama karşılığını alamayan, aldatılan, mutsuz bir kadını canlandırıyor.




 Güner, her şeye rağmen oynadığı karakteri çok seviyor çünkü o, aynı zamanda güçlü ve istikrarlı bir kadın. 


Güzel oyuncu gerçek hayatta Bekir Aksoy ile yaşadığı aşkla dikkatleri çekmiş ancak bu aşk bir süre sonra noktalanmıştı. 


"Hayatımda kimseye bağımlılığım yok. Herkesin bir gün gidebileceğini biliyorum. Zaten güzel şeyler el değiştirsin, yaşadığım o güzel aşkı başkası da yaşasın istiyorum" diyor.




"OSMAN SINAV NE DERSE TAMAM"




Şeyma nasıl bir karakter?




Bu kez kendi karakterimle çok tezat bir rol oynuyorum. Daha önceki karakterlerimle benzeşiyordum. Ben mezun olduktan sonraki ilk işimi de şimdiki yönetmenim Osman Sınav ile yapmıştım. Benim için baba ocağına geri dönmek gibi oldu. Osman Hoca'yla gözüm kapalı bile iş yaparım. Yönetmenliğine, öngörüsüne, insanlığına çok güvendiğim biri. O yüzden yeni karakterim ve yeni dizimle çok mutluyum.


Şeyma çektiği acılara rağmen güçlü durmayı başarıyor. Onun bu yönü mü sevdiniz?


Evet, ben zaten ilk olarak Şeyma'nın karakterine aşık oldum. O kadar gerçek ki... Elinize senaryo geldiğinde, kendi içinizde oynayacağınız karakterin analizini yaparsınız. Ama bu o kadar kendimle özdeşleştiremediğim bir kadın ki... Kocasına çok aşık. Aldatılıyor ama ona rağmen metanetli olup aşkının arkasında duruyor.




Siz böyle bir durumda kalsaydınız ne yapardınız?


O kadar aşık olsaydım ne yapardım bilmiyorum... Ama acı, benim hayatımdan uzaklaştırmak istediğim bir his. Bu tür duygulara karşı savunma mekanizmam çok gelişkin. Osman Hoca'ya "Siz yazıyorsunuz, sonra yazdıklarınız gerçek hayatımda da başıma geliyor, bu yüzden çok korkuyorum!" demiştim. Şeyma'yı okuduktan sonra iyice korkmaya başladım


Uzun süredir ekranlarda değildiniz. Bu süre içerisinde neler yaptınız? 


Dinlendim, kendimi geliştirdim ve güzel bir aşk yaşadım.


İlişkiniz hâlâ devam ediyor mu?


Hayır, bir süre önce yollarımızı ayırdık.


Nasıl bir aşıksınız?


Çok aşık oluyorum. Ama aşk yaşarken sanki bir dizi başlıyor ve bir gün bunun biteceğinin bilincinde oluyorum. O yüzden de kendimi acıtmıyorum. Aşklarımı da öyle yaşıyorum. Çok tutkulu yaşayıp ayrılığı kolay kabulleniyorum. Kendime acı çektirmeyi sevmiyorum. Hayatımda kimseye bağımlılığım yok. Herkesin bir gün gidebileceğini biliyorum. Zaten güzel şeyler el değiştirmeli. Yaşadığım o güzel aşkı başkası da yaşasın. Hayattaki felsefem bu.


Evlilik fikrine pek yakın görünmüyorsunuz... 


Evlilik benim için çok masalsı bir kurum. Çünkü ben son diye bakıyorum. Ama büyük konuşmayayım. Hayat kuralları olan bir şey değil. Nehir gibi. Açılan her yoldan akmayı bilmek lazım.




Günlük hayatınızda nasıl birisiniz?
Kendimi çok seviyorum. Şeyma gibi insanlara bağımlılığım yok. Her şeye şükrediyorum. Hayattaki her şey beni besliyor.


AŞK İÇİN GÖRMEZDEN GELİYOR
Güner'in canlandırdığı Şeyma karakteri, kocasının aldatmalarına, aşkı uğruna göz yumuyor. Dizide Şeyma'nın kocası Ali Kılıç'ı Taner Öngel canlandırıyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Resmi Kılıç Günü Sponsorlarımız

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...