Kılıç Gününde Ara

Kılıç Günü Dizisi fan sayfası ve Kılıç Günü Dizi Tanıtım Sitesi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KILIÇ GÜNÜ FİNAL 1 HAFTALIK REKLAM 3$

Kılıç Günü Dizisi 6.bölüm yorumları

Arkadaşlar diziyi izleyenler için biliyorsunuz ki ciddi bir yükseliş oldu bu hafta dizide reyting oranları geçen sefere göre yükseldi.

Dizi yapımcıları dizinin izlenme gidişatına göre şekillendireceğini söylediler.

Ufak bir not şeklinde bunları size belirtmek istedim.

Eğer 6.bölüm ile ilgili olumlu olumsuz bir yorum yapmak istiyorsanız bu sayfa aracılığı ile yapabilir bizlere ulaşabilirsiniz.

Hepinize teşekkür eder iyi seyirler dilerim.

Kılıç  Günü Fan Sayfası

Kılıç Günü Facebook FAN





Nazım’la anlaşmaya gelen Bahreynli’nin peşinde başkaları da var. Ali ve arkadaşlarının Kızıltanlarla oynadığı köşe kapmaca, çok sert sona erecek. Ölümcül karşılaşmada, hiç ummadıkları bir sonuçla karşılaşacaklar. Şeyma’nın Cansu’yla ilgili kuşkuları artarken, Kizir hayatında ilk kez aşk acısıyla tanışıyor.

9 yorum:

  1. Dizi zaten geç saatde yayınlanıyor , dahada gecikince izleyici sayısı dahada düşüyor .

    Dizi çok yeni , bu yüzden fragmanın 4 5 gün önceden yayınlanmaya başlaması ve sürekli dönmesi lazım , reytinglerde çok geriyiz , 4 hafta daha böyle devam ederse ya kanal değişir , yada yayından kalkar dizimiz :S Böyle güzel bir dizinin güme gitmesini hiç istemiyorum , inşAllah saat konusunda yardımcı olurlar.

    YanıtlaSil
  2. bu dizi harika bir dizi kurtlar vadisini geçer bu dizi geçicekte

    YanıtlaSil
  3. yenı bır dızıye yapılan bır haksızlık bu cunku defalarca özet verılmesı fragman yayınlanıp goz asınalıgı saglanması sart ondan sonra kemık kıtle olusursa bu kıtle saat bırdede ızelr uctede ama daha tanıtım olmadan fargaman donmeden dızıyı koymuslar 10 30 a kı o zaman cıkmıyor ben ekran karsısında cıkacak dıye beklerken reklam ızlıyorum gunu saatı ve reklam polıtıkası yanlıs belırlendı bence bu sırf dızı kalksın dıye ızlenen bır yol yoksa dızıye saatmı yok gunmu yok ıkı saat reklam verıyorlar ondaak dızı bu ne ya sankı kırk yıllık dızı mıllet beklemez yanı ben bunları dızı yayında kalsın dıye soyluyorum ben beklıyorum( ama dızı tanıtılmadıgı ıcın ızlemeyen ınsan ızlemez galıba kımse bızı duymuyor(((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  4. cok gec saat fragman özet yok ne bu ya dizi biterse atv benim icin ölür

    YanıtlaSil
  5. Dizi geç saat'de yayınlanması benimde canımı sıkıyor izleyici kitlesi o saatlerde pek bakmıyor dizimiz'de saat 10:30 da yayınlanınca milletin bişeyden haberi olmuyor bu dizi inşallah kalkmaz yayından ya .... en sevdiğim dizi tuttum bu diziyi

    YanıtlaSil
  6. Dizi çok güzel şuan yayındaki biçok diziden daha güzel ancak herkesin dediği gibi çok geç başlıyor ve seyirci kaybediyor. erken bi saate alınmalı

    YanıtlaSil
  7. güzel bölümdü ,su seymanin aglamasina çok sinir oldum tmm acisini anliyorum ama çocuk gibi agliyordu ,birde seyma bes bölümdür ayni gecelikle geziyor yazik kiza
    ....güzel bölümdü ama daha erken baslasin gönülçelen kaldirsinlar baska gün oynasin .....

    YanıtlaSil
  8. alinin ölmesi çok saçma kızıltanların soyunu kurutması lazımdı sonra ölmesi lazımdı çok saçma yerde bitti birtek hayatta cansu kalmalıydı

    YanıtlaSil
  9. dizi git gide on numara olmaya basladı gercekten halkta bu diziyi sevmeye basladı neden diye sorarsanız televizyonda adam gibi bi dizi yok + bu dizide alinin ölmesi cidden iyi olmadi çünkü kızıltanları öldürmesi lazım çünkü ali baş rol oyuncusu yani diziyi tekrar oynatmanızı bide alinin yeniden diziye dönmesini istiyo halk

    YanıtlaSil

Resmi Kılıç Günü Sponsorlarımız

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...