Kılıç Gününde Ara

Kılıç Günü Dizisi fan sayfası ve Kılıç Günü Dizi Tanıtım Sitesi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KILIÇ GÜNÜ FİNAL 1 HAFTALIK REKLAM 3$

Kılıç Günü 4.bölüm fragmanı sözleri ile birlikte izle

Onu çok mu seviyorsun kimi karın onların yüzü gölgelensin istemem üzülsün istemem seninde üzülmeni istemem ali ali bebeğin yok kes lan sesini allah kahretsin allah  ali biraz aptaldır. katil sensin allah belanı versın bunlar naptıklarını sanıyorlar baba çok naif bir stilim höst dedin abi pardon ya o deniz böcükleriymiş balık yumurtalarıymış falan ben onlarla doymuyorum.korkuyorum ben  ya idil sen naptın kızıltanlar için birşey gerekiyor onu ben yapıcam haydi ali birini seç HAYIR Osman sınavdan bir firavun ile musa hikayesi kılıç günü her cuma Atv de

Türkiye’nin yeni dizisi Kılıç Günü, dördüncü bölümüyle 15 Ekim Cuma akşamı ATV’de.



KILIÇ GÜNÜ 4.Bölüm FRAGMANI

2 yorum:

  1. sahneler ıbreti alem içindir bence her türk evladı görsünde iğrnsimn die anneler babalar görsünde dah çok çocuklarının üstüne düşsün die onlarl daha fazla ılgılensın die eğer bi konu ileniyosa altındaki amacıöğrenmeli insan bence diğer arkadaşlara sesleniyorum at gözlüğüyle bakmayın lütfen lafım meclisten dışarı bumillete ders alıcak bişeyler lazım artık

    YanıtlaSil
  2. günümüzün dizilerine göre cok tuhaf bi hikaye…izlemeye deger ..

    YanıtlaSil

Resmi Kılıç Günü Sponsorlarımız

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...